Yıllardır ara kanama ve fazla kanama şikayetim vardı. Kimse bana polip dememişti. 1 yıldır tam korunmuyoruz. Üçüncü kez doktora gittim baya detaylı inceledi 1 yılı geçtiği için. Ultrasonda da polip var dedi 1 cm. Ve enfeksiyon var dedi fitil ve antibiyotikler verdi.
Sizce benim gebe kalamama sebebim ikisi midir acaba? Rahim filmi çektircem adet olduktan sonra ona göre alacakmış polipi. 1 cm gebeliğe engel olur mu bilemedim 🤷♀️