Canım doktora görünün hiç beklemeyin bu tarz durumlarda . Bizde 11 haftada yaşadık bu durumu biraz korktuk ama kanama alanı kesenin dışındaymış şükür. Ama böyle hafif leke tarzındaydı. Hemen acile gittim iğne olduk ertesi gün de ilaç 💊 derken 2 güne geçmişti şükür 🤗🤗 çok geçmiş olsun .