Kızlar henüz 31+2 haftadayız bi kaç gündür karnım gittikçe aşağıya indiğini gözlemledim az öncede afedersiniz lavaboya gittim elimi kasık bölgeme götürdüm bütün ağırlık aşağıda normalde de karnım küçüktü aslında iç karın büyük diyorlar benimki öyle bişey heralde ama baya aşağı inmiş fark ettim sizce normal mi tedirgin oldum biraz geçenlerde de bebeğin hareketlerini rahimde hissediyorum diye bir post açmıştım aşağıdadır normal dediler buda ondan mı