Seherss Ayseruya bişey olmaz bence bende yatıyorum sola yatmak öneriliyor ama ben sola yatınca midem bulanıyor.
MutluVeTazeAnne Ayseruya Sağa ve sola yatmakta bir problem olmaz diye biliyorum sırt üstü genelde onerilmiyor
Babies16 Ayseruya 41 haftaligim hep saga yattim bsiey olmadi.soka yatinca midem rahatsiz oluyor.sirt ustu yuz ustu zaten yatamiyrm.en basindan beri sadece saga yattim
ElmasBurhan Mrtnurr bende 27+ 4 um hareket lerinizde yavaşlama oldu mu yediğim midem e oturuyor artık zor dönem e girdik galiba😣
denizefe ben hep yuz ustu yatyrdum esıme tembıhledım dıkkater yuz ustu yatarsam uynde benı dıye 17hafta bıtıcek yan yatmaya alısmam gerek sol dha ıyı ama sagda da ck buyuk skntı yaratmazmıs dktrm ole demıstı ılk bebegmde
Nida48 Ben de sola yatınca kaburgalarım batıyor sağa yatma dediler en rahat sağ tarafta yatıyorum. İnşallah birşey olmaz 30 haftalığım
Mrtnurr ElmasBurhan ay yok benimki testmiş suan ayakları asagıda suanda aglıyorum acıdan allahtam öyle bi sıkıntın yok senin kafası diyaframa ayakları mesaneye basınc yapıyor nasıl acı cekiyorum bi bilsem allahtan yavas hareket ediyo seninki bencee