hilaleee seni çok iyi anlıyorum ben de çok istiyordum o kadar çok istyordum ki 4 ay bekledim olmadı polikistik over var ben de doktor letu ilaç verdi önce yumurtalıklarım gelişti sonra ovitrelle çatlatma iğnesiyle çatlatıldı yumurtam ve ilk denemede hamile kaldım o kadar çok ısrarla istediğim için bu bebeği Rabbim beni imtihanla sınadı bebeğimin kalbi durdu aldırmak zorun da kaldım çok kötü günler geçirdim çok zorlandım hamile kimseyi görmek duymak istemedim şimdi üzerinden 4 ay geçti tekrar tedaviye başladım ama bu defa ısrarla değil hayırlısını sağlıklısını dileyerek bu yola girdim,sen de hayırlısını dile ısrarla olsun diye diretme sonrası daha kötü oluyor,Rabbim en kısa zaman da hepimize en hayırlısını en sağlıklısını nasip etsin inşaallah🙏🌸