Rumeysatr @ZeynepKaya27 @"ZeynepKaya27 en sağlıklısı nasıl olacaksa öyle olsun💌 hemşire olarak normal doğumu saatlerce çekip son anda sezeryana dönmenin zorluğuna çok şahit oldum 🙏
ZeynepKaya27 Rumeysatr yinede bebek için oksitosini alıp öyle sezaryene gitmesi daha iyi ama benim şansım olmayacak sancılarımı beklemek için malesef. Tabiki en önemlisi sağlık o iyi olsunda gerisi boş napalım🥰