BirFeyzaBirBebek Hatiiii 39+4 oldum. 3 haftadır doğsun diye bekliyorum. Oğlum bı turlu gelmiyor. Çarşambaya kadar gelmezse alın artık dicem doktora 🙂
Busra3246 Elvan2_ ilk oğlumda 36+3 de doğurmuştum 2. Oğlumda da 36 ya kadar dursun diye ilaç başladık bakalım
Orkide_20 Busra3246 erken değil mi 36 haftalık 🌦️ her şey normal giderken mi bir anda oldu 😊maşallah sağlıkla büyüsün ins hayırlı evlat olsun