silenceee Ben coklu set almadım 5 li set dedikleri alt üst sapka eldiven agız mendili takımı var icine de e bebek in cıtcıtlı beyaz atletinden koyayım diyorum olur mu acaba ne istiyorlar genelde örtü olarakta müslin mi koymalıyım penye tarzımı önerirsiniz
Opheliaaa silenceee Hastahane çantanda muslin örtü de bulunsun penye battaniye de. Eğer kışın çok soğukta olacaksa bebek hatta bu yünlü battaniyelerden de bulundur mutlaka yanında. Onun dışında dogumhaneye vereceğim kıyafetin 20lu takım falan olmasına gerek yok. Bir bez 5 li hastahane çıkışı birde battaniyesini ver yeter.
yigitinannesiiiii silenceee bende öyle yaptım bi tanede battaniye ekledim oh mis ne gerek 10 lu takıma☺️☺️
AzraFarah silenceee bende kızıma doğum yaptığımda Kırklık denilen takım almıştım ama ben doğuma girdiğimde görümcem alt üst bir takım koymuştum hemşireye onu vermiş,onu giydirmislerdi kızıma
06nurrrr silenceee bende valla 10lu almadım 6lı aldım penye battaniye içinde geriye kalın battaniye ve müslin örtü kalıyor
yigitinannesiiiii silenceee evet canım koydum 5’li takım Zıbın Çorap Penye battaniye duruma göre bu kalın boncuk battaniyedende koydum ekim sonu gibi olucak doğum hangisini kullanırlarsa artık
Opheliaaa silenceee He evet canım 5li hastahane çıkışında atlet çıkmıyor birde çıtçıtlı yenidoğan zibini koy yeterli
silenceee AzraFarah kan falan bulasabiliyo diyolar zaten bende ilk takımı ondan normal bisey vereyim diyorum sonra güzel giydiririm😅
Asyabuse Eğer istersem hastane kendi takımını giydiriyormuş giydirin dicem ben. 10lu almayı da düşünmüyorum 5li yeter ikiz benimkiler totalde 4 tane alırım diye düşünüyorum çok pahalılar mübarek ya
Asyabuse 06nurrrr yani benimki özel ama belki devlette de vardır yenidoğan bakımında devlette destekleyici konumda çünkü
silenceee yigitinannesiiiii benımde öyle ekim sonu kasım bası gibi bende kalın koymayı düsünüyorum bazıları istiyormus youtube da izledigim videolarda gördüm kendınden coraplı takımım koymam heralde ekstra cantaya koyarım isterlerse artık
yigitinannesiiiii silenceee ben bi tane valiz hazırladım hastane için hem kendi eşyalarım hem bebeğin eşyalarını hemsireye verilceklerde bebek çantasına koydum Annem valizin içinde aramakla uğraşmasın direk versin diye inşAllah planladığımız gibi gider sağ salim alırız bebişleri kucağımıza😍
silenceee yigitinannesiiiii bende hazırlayacagım daha hazırlamadım😁 amin insallah canım saglıkla gelsinler🥰
gulin-35 silenceee bende o sekıl yaptım coklu takım almadım battanıye uydurdum yanlarına ama muslın cok ınce gelır oglum temmuzda dogdugu halde penye battanıye ıstedıler usuyor yenıdogan