Gamzestetik Kızlar iyi gecelerr. 37+1 oldum bugün . Akşamdan beri sağ kasıgımda adet agrısına benzer agrı var dinlendim duşa girdim ama geçmedi çok hafif ama hissedilen rahatsız edici bi ağrı. Doğum başlangıcı olabilir mi yoksa böyle oluyor mu herkeste?
Baharun2 Gamzestetik bende de var canım devamlı değil ama yinede hissediliyor.Bi de iki gündür sürekli midem ağrıyo nedense 😪 valla karnımda şişti sanki nolcak bilmiyom
Ilkgozagrimiz Gamzestetik aksam bnmde kasilmayla gelen agrilarim vardi oldukca siddetli yanimda annem ve teyzemler vardi dakkaya baktilar 10 dakika 5 dakika ya indi ama sonra komple gecmisti suan yine basladi acaba araliklarla mi vurur boyle
Gamzestetik Baharun2 bide karnın düştü muhabbeti oldu mu sende de 🤔 nasıl düşüyor ben anlamadım ya bazıları gögsünle karnın arasında dört parmak olursa düşmüştür falan diyor
Ygmr0334 Gamzestetik ona bakarsan benim hep düşüktü herkes doğum yakın doğum yakın diyor ama ses yok şuan
Gamzestetik Ygmr0334 ya bana da düştü karnın diyorlar bende korktum bide böyle ağrı geçmeyince iyice korktum🤦♀️
Gamzestetik Ilkgozagrimiz anladıgım kadarıyla hepimiz yaşıyoruz doguma hazırlık sancıları da olabilir belki hala geçmedi benim de sağ kasıgımda adet sancısı gibi 😔