elifuslu1002 Aselervam_41 tama olarak nasıl bir ağrı bacak ve kasikta hamal gibi sert bir ağrımı yoksa sadece kasikta mi benim 7 aylıkken başlayan agrilarim oturp kalkarken yatakta donerken yururken frlan cok agriyordu 9 aylik olduk hala geçmek bilmedi
Hestiaa Aselervam_41 evet oluyor,rahim iyice genişlemeye başladığı ve ağırlaştığı için normal demişti doktorum kontrol esnasında.Muhtemelen ondandır sızın de ama yıne de kontrole gıdınce soyleyın mutlaka
Aselervam_41 elifuslu1002 Benim 2 gündür öyle yoksa hic böyle bir sorunum yoktu aynı adet sancısı gibi rahimde ağrı oluyor