KayraMihra Hayırlı akşamlar hanımlar. Çamlıca Erdem hastanesinde doktor önerisi olan var mı? Doğumum yaklaşıyor takiplerime ordan devam etmek istiyorum nasipse..
Derya_gumus KayraMihra bende bugun anadolu yakasinda doktor önerisi icin post actim ama kimse yazmadi sanki burdaki herkes avrupa yakasinda yada baska sehirlerde yasiyorlar
aaysecoo KayraMihra çamlıca erdemdeyim. Ama mesai saati dışı doğumlara gelmiyor hiç biri ek ücret verilse bile. Doktorum ayşe katrancı çok iyi ama maalesef doğuma gelmeme ihtimalinden dolayı çakmak erdem gülçin hn geçiş yapıcam. O da harika biriymiş
KayraMihra Derya_gumus valla bilmiyorum ki kafalarımız çok karışık günler yaklaştıkça hastane ücretleri de arttıkça insan memnun kalır mıyım o paraya değer mi ya da devlette nasıl muamele görürüm diye endişeler artıyor