Merhaba arkadaşlar 37+4 haftalığız. Bebeğimde 10 günlük kilo geriliği var amniyon sıvısı vs her şey yolunda. Fakat 5-6 haftadır kilo olarak gelişme geriliği yaşamamız neticesinde ve bebeğin son 3-4 günde yalnızca 25 gr almasından dolayı doktorum pazartesi günü yani 38. Haftada sezaryen yapmamız gerektiğini söyledi. Şu an 2500 kg. Ama bir türlü içime sinmiyor. İlla ki sezaryene gitmesi mi gerekiyor sürecin yoksa zamana bırakmak daha mı iyi olur bebeğime zarar verir mi çok kararsızım. Böyle bir durum yaşayan var mı?