
Merhaba 35+5 teyim bugün kontrol vardı NSTye girdim bu şekilde çıkmıştı. Önceden erken doğum riskim olduğu için ciğer geliştirici filan vurulmuştum. Doktorumda bugün ki nst için açıklık filan olmadığı için bi müdehalede bulunmadı. Eve geldim ama şu an 5 dakkaya bir kasılmalarım var. Hastaneye gitsem şu an ne yapılıyor yani doğumun başlaması için müdehalede bulunuyorlar mı. Yoksa açıklık olana kadar bekletiyorlar mı? Doktorum bebeğin gelmesinde problem yok tehlikeli dönemi atlattık ama kendisi gelmezse 39 a kadar beklicez dedi.