Ben şöyle yapmıştım sadece memede uyuyan bir oğlum vardi ve bütün gün memedeydi. Hic memeye birşey sürmedim ilk onu belirteyim:) aslında her çocuğun huyu farklıdır mesela ben ilk günler emiyordu siraç sanki süt artık bitti bak sen büyüdün dedim bi baktı memeye tadımı değişik sanki falan dedim tabi pek sallamadi ama aklında tutuyorlar. Sonra oyuna cevirdim hadi 10 a kadar bu meme 10 a kadar bu meme dedim 10 a kadar oyun yapar gibi saydim diger memeye gectik diğeri ayni şekilde yapıp dedim şimdi sira yastıkla uyumaya. ilk günler dedi anne yine 10 a kadar sayalim tekrar yaptık derken 1 hafta gecti yavas yavaş kafasını dağıtarak gündüzleri emmemisini sağladım uyku zamani haricinde. Sonra uyku zamani geldiğinde simdi yastıkta uyu uyaninca 10a kadar sayariz falan dedim öyle böyle atlattik :) ben hic bırakamaz diyordum bu arada 3 yasindaydi :) zaten gündüzleri vs emzirmeyi azalınca sütte bitti baktı gelmiyor 2 3 haftalık bir süreçti ne oğlumu ne kendimi yiprattim. Çünkü 1 dönem bi kerede kesmeyi denedim çok çok kötü oldu çok ağladı dedim hasta olucak emzirmeye devam ettim en guzeli yipratmadan yavas yavaş bırakmak