bsra-25 Sclymc1 ben normal doğum düşünüyorum bir aksilik olmazsa son tarih 20 Aralık dedi doktorum bakalım 😌
Pnrklk Bizde aralik ayinda inshllah ama bilmiyorum ilk dogumum henuz sezaryan gibi bisey demedi ayin 6sinda kontrolum var onceden soylebilyormu Doktor nasil bi dogum olucagini merak ettim suan
Sclymc1 Pnrklk alttan muayene ediyorlar son ayda ona göre kararlaştırıyorlar normal doğuma uygunsan bebişin gelmesini bekliycen