Kizlar merhaba ben 21 haftalık gebeyim 15 20 gün sonra detaylı ultrason randevum var Bursa Şehir Hastanesinde. Eşleri içeri alıyorlar mi, Ultrason kağıdı vs veriliyor mu, ne kadar süre sürüyor? Bu konuda tecrübesi bilgisi olan arkadaslar, tecrübelerini benimle paylaşabilirler mi ?