Mine96k Bugün akşam 6 da başlayan bel ve karın ağrısı oldu yarım saat boyunca sonra hafifledi şu an yine belim çok ağrıyor sürekli nişan var mı kontrol ediyorum nişan ve su yok bel ve karın ağrısı var. Gebelik haftam 38+3. doğum yakın mıdır sizce
Aselmeva_ Mine96k herkes de Nisan ve şu gelmeyebilir Benim ilk oğlum da sadece sancı geldi 36 haftalikdi ikinci oglumda da sadece sanciyla gittim 39 haftalikdi oda sancılar 5 dk bir gelirse gidin