Gizem2424 Merhaba 28 haftalık hamıleyim bebegi genıtak bolgemde hareketını hissedıyorum kasıgım da hep oynuo bebek makat gelıslıydı ondanmi acaba hiç yukrda karnımda hissrtmıyorum
Selma-gkt Gizem2424 mümkün mertebe yatın dolanmayın çok ayakları vura vura suyu da patlatabilir Allah korusun..
Deletedmom_12 Bende oyle his diyordum doktora gitmistim Ben sormadan doktor bana dedi makat gelisli diye haftamiz ayni bu arada
Rojinnur Merhaba, benim 25. Hfta aynı şekilde çok aşağıda hissediyorum normal şartlarda yukarı çıkması gerekmiyor mu neden hala aşağıda :( hangi ara çıkacak yukarı hiç anlamadım Dr im bebeğin pozisyonu ile ilgili pek bisy söylemedi %(