Sakarya adatıp hastanesi güncel doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı?
Tam emin olmamakla birlikte 8000 TL civarı diye duymuştum
En son sorduğumda 6500 dediler hastane doktoruna. Pazartesi tekrar soracağım bende.
Adatipta hangi doktoru önerirsiniz?
Nisanda sezeryan doğum yaptım 5000 bin verdik
Sezaryen de normal doğum da 6500 TL adatipta