Diilaara Merhaba hanımlar 36+5 deyim bugün kontrolümüz vardı benim bebiş 2800 gr olmuş. Sizler kaçıncı haftada kaç kilosunuz?
Yasemin585858 Haftada yani 1 hafta önce gittik 2950 Gr dedi. Artık her hafta cagiriyo cumartesi yine gidicdz bakalım kaç olduk🙂
Diilaara Normal görünüyor o zaman bana da normal dedi ama her an doğabileceği için en az 3200 olsun istiyorum umarım olur
Ceromico ftmzcn bizimki de öyleydi :) ben acaba iri mi diye endişelendim ama doktor normal dedi. Size bişey dedi mi?