Merhaba kızlar 22 eylülde doğurdum 😊 hep hikayeleri okurdum şimdi kendi hikayemi yazıyorum. İlk önce normal doğuma başından beri cesaret edemediğim için spinal olmayı ben seçtim. Hastaneye yatışım yapıldı. Bileğimden damar yolu açılıp sonda takıldı. Gayet soğuk kanlı olmaya çalıştım. Ameliyathaneye alındım daha sonrasında anestezi uzmanı geldi kambur bir şekilde oturdum zaten gösteriyorlar nasıl durmanız gerektiğini kıpırdamamanız gerekiyor. Bel kemiğimden iğne yaptı derin nefes aldım ve hiç acımadı korkacak bişey yokmuş yani. Yatırdılar beni ilk başta ayaklarım da karıncalanma hissettim uyuşmaya başlamıştı parmak uçlarımı oynatabiliyordum.Daha sonra hissizleşmeye başladım. Önüme perde çekip ameliyata başladılar. 1 2 kere sadece bastırdıklarını hissettim . İlk başta midem bulanır gibi oldu ama damar yolundan bunun için gerekli takviyeyi yaptılar iyiydim. Hiç bir acı hissetmiyorsunuz zaten başınızda biri bekliyor tansiyon aleti hep kolunuzda oluyor. 11:50 de girdiğim ameliyathane de 12:07 de bebeğim dünyaya geldi . Yanağıma koydular yumuşacık pamuk gibi oluyorsunuz zaten 🥺🫠 Onu içeri götürdüler. Beni dikerlerken de hiç bir şey hissetmedim o da 15dk sürdü zaten odaya alındım. 5 6 saat sonra da yürüttüler ilk an evet zor oluyor ama yürüdükçe açılıyorsunuz korkmayın hiç doğumdan öncede bol bol yürümeye dikkat edin. Çünkü sezeryan dan sonra da yürüdükçe açılıyorsunuz. Bugün 1 hafta oldu tam anlamıyla sızılarım geçmese de gayet iyiyim oturup kalkabiliyorum . Allah’ım herkese hayırlısıyla sağlıklıca bebeğine kavuşmayı nasip etsin. Sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım yine 🫶🏻