Nsdpg Ziko92 benim de oluyor malesef ilk 4 ay özellikle ne çektiğimi bi Allah bilir bide ben … kansızlığa neden olduğunu duydum açıkçası
Byucurtma Canım benimde kanamaya başladı bu zamana kadar kanamıyordu bende 7 aylığım çok şükür oturunca Bile kanıyor afedersin iç çamaşırıma geçiyor ama bebeğe bir zararı yokmuş sanırım öyle duydum
Ziko92 Byucurtma benim aşırı affedersiniz her tuvalete çıktığımda geliyo doktor bebeğe bı zarari yok sana zararı olur kansız kalırsın dedi kan hapı verdi son 4 ayda 2 kere kolonoskopiye girdim😞
Ziko92 Nsdpg benim ilk 3. Ayda oldu 20 gün geldi kolonoskopiye girdim hamile olduğumu bilmeden fitil falan kesildi son 1aydir devam ediyo tekrar girdim kolonoskopiye hemoroid çıkıyor delirmek üzereyim!!!