Limonzeytin Arkadaşlar bebeğim 47 günlk ve ben dün grip oldum emziriyorumda hangi hap içilebilir aranzda bunu yaşayan yardmcı olablrmi? Burnum akıyo öksürük hapşuruk göz akıntısı var maf oldum acil bakarmısınz bana 😔
uraz_ve_annesi- Limonzeytin benimde 44 günlük 3 gün önce sağlık ocağına gittim aynı şikayetle sadece ağrı kesici parol içebilirsin onun dışında bol bol bitki çayı, meyve tüket dedi ilaç vermedi öylelikle atlattım bende
Mommm03 Limonzeytin kızım20 aylıkken bana doktor emzirdiğin için sana grip ilacı veremem demisti bol bol meyve tuketin ıhlamur flnn icin
Limonzeytin uraz_ve_annesi- kaç günde geçti acaba emziriyorumda maske takıyorm sevmek için kucağma alamıyorm bebeğimi baya zorlanıyorm ağır nezle sanki. Banada ilaç vermedi ama zor oluyo😕
uraz_ve_annesi- Limonzeytin benim Allahtan çok ilerlemedi bugün daha iyiyim alıyorum seviyorum bitki çayları siz içince bebeğe de geçiyor çok sakınsanızda bulaşma ihtimali çok yüksek çok tedirgin olmayın bence