Aselinannesi3 Rosaa21 Maaşallah ben 1.yi nasıl doğurucam da bakıcam diye düşünüyorum.😅 Sizden hızlısı pek yoktur bence ya😂
Rosaa21 Aselinannesi3 alışınca tutamıyorsun kendini😂 şaka bir yana içini rahat zaman çabuk geçiyor bir bakmışsın evladının elini tutup parka götürmüşsün sağlıkla doğur inşallah 🙏🏼
Edau9 Rosaa21 kız maşallah 😁😁😁😁Ben daha ilkini nasıl doğurucam diye karaa kara düşünüyorum korku sarıyor 😁😁😁
Opheliaaa Rosaa21 Ay uclemesim Allah olmayana versin ama senden farksız sayılmam 12 aylık bebeğim var 36 haftalık hamileyim Hiç adet goremedim yani lohusayken hamile kaldım ne olduğunu anlamadım 😑 2020 Eylül ayında evlendim 2021 Eylül ayında ilk kızım doğdu 2022 Ekimde ikincisi olacak var yani bizden hızlısı THY falandır 😂
Rosaa21 Opheliaaa aynıyız canım bende 3 yılda 3 çocuk yaptım 💪🏼😂 Allah yardımcımız olsun belki 3 defa adet görmemişimdir
Ersagununannesi Aslında en güzeli beraber büyüyecekler rabbim sağlık versin yavrularınıza. Ben daha 14+5 de hala şiddetli kusma, baş dönmesi yaşıyorum çok ağır geçtiği için ikinciyi düşünmeyi bile rafa kaldırdım. 🤭🤭🤭🤭 tabi rabbim ne derse o 🤭
Annekusumm Rosaa21 7 yasinda kizim 5 yasinda oglum 9 aylik bi kziim daha var 25 haftalik ogluma hamileyimmm senden daha mı cilginim bilmiuorum ama naneyi yedimm onu biliyorum 😂😂😂