Gokcesavaass Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim ve yorgunken daha şiddetli olmak üzere sağ göğüs altımda kaburga kısmında böyle şiddetli ağrım oluyor preeklempsi belirtisi fakat TA da normal anlayamadım yaşayan var mı?
Sevinc_musti Gokcesavaass ben 14+6 haftalık hamileyim ve benimde ağrım var bıçak batar gibi oluyor en çok sağ göğüs altımda hissediyorum ve şiddetli oluyor normaldir diye gitmedim hastaneye ama korkuyorum
Melismelo Bendede ağrı uyuşma vs var ama bebek büyüdüğü icin canım normal hatta o tarafıma yatamıyorum bile nefesim kesiliyor uyuşuyor ağrıyor
Gokcesavaass Benimki sizinki kadar erken başlamadı ve anlattığınız derecede şiddetli de değil ama size önerim yine de gitmeniz