Arkadaşlar daha öncede bir iki sefer yazmıştım sanırım bunla ilgili şuan 36+5 haftaligiz 28. Haftadan beri baş aşağı dönmüyor bebeğim hep kafası yukarda doktor en son bundan sonra dönmesi imkansız gibi dedi sezeryan olarak kararlastirdi. İlk doğumum olacak bende normal istiyordum burda tavsiyelere göre secde pozisyonu denedim bir kaç sefer ve karnına soğuk sıcak uygulama yapmayı da az önce denedim biliyorum hemen şıp diye olmaz ama o kadar soğuk koymama rağmen sadece 4-5 cm oynadı hala da kafası karnımın üstünde hissediyorum. Bu uygulamayı birkaç gün daha yapmayi düşünüyorum var mı yapıp ta etkisini gören?