Umay255 Sdnrerl bnde 28 haftalıgim geçen bende de oldu çok huzursuz oldum ertesi gün çok şükür oynadı 🥰
bsra-25 Sdnrerl ben de 28 haftalık hamileyim. Geçen hafta bende de oldu. Çok korktum acile gitmeyi bile düşündüm internetten neden olabilir diye araştırdım sonra bebeklerin uzun süreli uyuduklari yazıyordu. Sonra çok şükür gece hafif bir hareket etti içim rahatladı.
Seyma0323 Hafifde olsa hissetiysen sıkıntı yok bence canim çünkü ben 29+2 oldum ve bazende bende seyrek hissediyorum bazende saatlerde tık yok
ALynaa67 Bende 22 haftalığım gündüz hiç hissedemedim aynı şekilde üzüldüm korktum gece olunca maşallah hiç durmadı gündüzleri özellikle biz hareket ettikçe aminyon sıvısı bebişlerimizi uyutuyomuş böyle okumuştum 🙃