-MinikveAnnesi- poyrazin_annesi28 göremesen bile endişelenme ilk haftalar biraz sabır istiyor önce kese sonra kalp atışı beklemek zor oluyor ama inşallah sağlıkla görür duyarsınız
323832 5 hafta 5 gunlukken gördüm keseyi daha oncesi gitmemistim adet gunumden 1 gun once beta 987 idi gozukmemisti doktorumda 1500 ustu anca görülür kese demisti ama siz 2 gune 1 kan verip artisina bakin
kuzeymomsss poyrazin_annesi28 tam 4 haftalıkken gitmiştim kese gözükmemişti. Bence şuan beta artışına bakın, yani 2 gün ara ile kan verin. 6. Haftadan sonra görebilirsiniz
KayraVeAnnesi_06 poyrazin_annesi28 Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Umutsuzluğa kapılmayın neden kötü düşünüyorsunuz . İyi düşünün iyi olsun hakkınızda herşey inşallah yarın görebilirsiniz 🌸
Boncukveannsi poyrazin_annesi28 vallahiiii benle kocam teste görür görmez hastaneye uçtuk kese görmek için 🤣🤣🤣