aydagulhaliloglu Ftmglozdmr Ben 25′te tam anlamı ile hissetmeye başladım😅 Sizinki biraz erken sanki ama bilemiyorum tabi
iremyigit Ftmglozdmr bende 19. Haftada hissettim ama sizinki bağırsak hareketi olabilir mi belki karıştırıyorsunuz ☺️
Dilan246 Ftmglozdmr 17+4 olucaz 00.00da 3 gündür hissediyorum bebeğim pıt pıt vuruyor içeriden 😍 o kadar güzel bir his ki rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Deletedmom_8 Ftmglozdmr bağırsaktır o. Saha küçücük hissedilmez. Zaten ilk hareketleri de öyle vurma falan hissetmeyi beklemeyin. İçinizde bişey kayıyor gibi çok nadir hissediliyor ilk başlarda
Ftmglozdmr Arkadaşlar hepinize toplu cevap vereyim ilk kez bu gece alt kasıklarımda böyle 10 saniye süren pıt pıt bişeyler hissettim ama kararsız kaldım bebiş hareketi miydi yoksa benim psikolojik hissettiğim bişey miydi bilemiyorum ilk hamileliğim 🥰🙈🤗