İyi aksamlar hanmlar bi kaç gundur bebegimin hareketlerini cok az hissediyorum hissettiğimde de sanki ilk zamanlarda ki gibi seyirme seklinde. Normalde zaten cok hareket hisseden biri degilim ama bu ara azaldı iyice 1hafta önce kontrole gitmistşm bi sıkıntı yoktu ama cok korkuyorum bide sertlesme veya toplanma hissediyorum karnımın bi tarafında cevaplarınızı bekliyorum merakla.