Hanımlar merhaba. Bebek için alışverişe başladım hatta yarıladım bile. Doğumum kışta olacak buralarda da kış zor oluyor bizim için o yüzden sıkışmak istemedim. Alınacaklar ve Alınanlar şeklinde yazıyorum. Bi bakabilir misiniz rica etsem sayıları ayları falan detaylıca yazmaya çalıştım acemilikten 🥲 zaten çoğu kıyafet kaldı benim için önemli olan da sayısı ve hangi aydan ne kadar alacağım oluyor. Yardım ederseniz sevinirim listeyi bırakıyorum 🥰
Alınanlar
2 kışlık battaniye
1 büyük 2 küçük muslin örtü
Ağız mendili
Pamuk
Pişik kremi
Alt değiştirme örtüsü
Küvet
Ateş ölçer
Burun aspiratörü ve yedek ucu
Çamaşır deterjanı
Tırnak makası
Biberon
1 takım düğmeli pijama takımı
1 emzirme sutyeni ve 5 tane emzirme atleti(atletler tanıdıktan geldi)
Göğüs pedi
Göğüs ucu kremi
Depend
Reflü yatağı
Beşik ve park yatak
Portbebe
Anne bebek çantası
2 tane 5li hastane çıkışı
2 tane alt üst takım (3-6 ay)
2 tane tulum(3 ay)
Çorap
Alınacaklar
[ ] ZIBIN
•6 tane uzun kollu 3-6 ay
[ ] ALT ÜST TAKIM
•2 tane 3 ay zıbınlı
•3 tane 3-6 ay
[ ] TULUM
•2 tane 3 ay
•2 tane 3-6 ay
[ ] YELEK-HIRKA
•2′şer tane 3- ay
[ ] PATİK-ŞAPKA-ELDİVEN
•Patik kesin, şapka eldiven ihtiyaca göre
[ ] HAVLU-PENYE BATTANİYE
[ ] PİJAMA TAKIMI VE TERLİK
[ ] İÇ ÇAMAŞIRI-ÇORAP
[ ] ASKI ,ORGANİZER VEYA KİLİTLİ POŞET
[ ] E-BEBEK TELALI BATTANİYE
[ ] BANYO SÜNGERİ
[ ] GÖĞÜS PEDİ
[ ] TERMOMETRE