Ipekk123 merhaba ben daha 8 haftalikken hem kanal tedavisi yaptirdim, hem de 20lik cektirdim. Uzerime celik yelek koyarak xrayde cektiler. Drum da discim de hic bi zarari olmadigini dise yapilan anestezinin bebekle alakasi olmadigini soylemisti. Ama benim hala icim rahat degil tabi. Acaba yanlis mi yaptik