Crnn_1 Haftadayım pazar günü Adana’ya gitmem gerekiyor günübirlik gidip gelmem lazım sabah gidip akşam dönüş var bi sıkıntı olur mu :(((
Ae1226 Crnn_1 kanama ve lekeleme olmadığı taktirde bir sıkıntı olmaz dedi doktor ayrica 2 saatte 1 durup yürüyün
egeninincisii Crnn_1 Gaziantep’ten Adanaya gittim otobüsle, 20 haftalıkken. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım☺️
Canpolattt Bunu doktorunuza danişin bence,seyahate izin veren doktorlarda saatte 15 dk yürüyüs yapmak sartiyla müsaade ediyorlar
Gulgul1 Canım ben hamileyken uçakla seyahat etmiştim çok şukur hiçbirsey olmadı doktorumda izin vermişti
Ersagununannesi Aynı gün izmirden adanaya uçakla, adanadan amasyaya arabayla gittik. Arabadayken nerdeyse 1 saate 1 durduk yürüdüm sorun olmadı. Ancak mutlaka doktorunuzun haberi olmalı. İyi yolculuklar şimdiden🥰