Ay ben gitmiştim Hüseyin halilzade gayet ilgiliydi ultrason resmi vermişti. 2li tarama yaptırmıştım daha sonra 3 ki tarama için Hasan beye gitmiştim çok ilgisiz bı doktordu buraya gelme bı daha gebe takibine demişti akshsh düşün daha ne diyeyim doktor hakkında. Kaynanasının kalçası kırılmış onunla ilgili diğer hemşireler ile sohbet ediyordu cinsiyet sormuştum 18. Haftamdi cinsiyet için gelmedin söyleyemem demişti.