Elif-sedat 25 haftaydım kızlar bebeyin cok harketlerini hissetmiyorum sizdede olyomu bide cok net deyil yani kiloyum acba ondanmı diye düşünüyorum ama siz nasıl be ne sıkılıkla hisediyosunuz ❤️🤰
Seherkorkmz Elif-sedat şuan 24+5 haftalığız maşallah hareketli bebeğim hiç hissetmiyorsan sıkıntı ama arada bir oynuyorsa zamanla çoğalır hissetmelerin bence kilo etkin mi bilmiyorum kendini üzme sağlıklıdır inşallah 🥰🤲🏻
MSultann Elif-sedat o haftalarda bende de oldu canım sürekli post açtım 29.haftadayom 2 gün kıpır kıpır bazen de tek tekme o kadar. Uyuyorlar dır bence minnaklarda içerde.
Elif-sedat MSultann uyosa sıktı yok 😂😂😂 Cok korktyolar beni ya bazen acba korkdugumdan hissediyorum diyorum 🥹
Bulut2093 Ben 26. Haftadayim. Tatli yediğimde özellikle içimde kıpır kıpır. Fakat bizimki normalde de çok hareketli. Ultrasonda doktor bile çok hareketli görüntü alamıyorum diyor 😅😅😅 fakat karin yapısı ile alakalı. Ben son 2-3 haftada hissetmeye başladım..