Sevvl melikessuuu ay benim 12 hiç net girmesinde minnoslaimi gittiğin hastane hep mi renkli veriyor özel olarak ayriyeten mi renkliye gittim canim
Sevvl melikessuuu bende kolana gidiyorum iyi bi hastane ama inanılmaz kötü ya ultrason çıktıları yani ekranda çok net eli kolu burnu ama verdiği ultrason kağıdını görme karartı 🤦