Gltanesi Bayanlar 35 haftalık hamileyim bir haftadır hergun sancım var iki saat sürüyor doğum sancısı mi bu nst de sancı falan çıkmıyor ama hergun günde iki saat muhakkak sancı çekiyorum ilk gebeliğim doğum yaklaşmış mıdır sizce
Sbhnr06 Gltanesi Gaz sancısı olabilir Benimde oluyordu sanki adet ağrısı gibi karnıma ağrılar giriyordu ama doğum sancısı özellikle kasıktan ve belden bacaklara doğru oluyor. Yani benim öle olmuştu. O haftalarda benimde karın ağrısı oluyordu doğum ağrısı sanıyordum ama gaz sancısıymış.
-MinikveAnnesi- Gltanesi yalancı sancılar yokluyor belli bı haftadan sonra dinlenince duş alıp soluna uzaninca geçiyorsa yalancı sancı diyorlar
Gltanesi -MinikveAnnesi- yalancı sancılar bu zamanlarda başlar demi tedirgin oldum erken doguracagim diye
Sbhnr06 Gltanesi pek bilmiyorum işte benim ozaman o şekilde demişlerdi adet ağrısı gibi bi ağrıydı gaz sancısı demişlerdi. Artık son haftalar yalancı sancıda olabilir
-MinikveAnnesi- Gltanesi takip et eğer dinlenince duş alınca gecmiyorsa ciddiye al hastaneye git ama çoğunlukla yalancı sancı oluyor