20 gündür öksürüyorum grip felan var care bulamadım malesef, kendimi sıcak tuttuğum zaman sıcak caylar vs icince bıraz rahatlıyorum sonra yine başlıyor ister istemez bebişde etkilenşyor karnım oynuyor resmen öksürdükce 7/24 uyumuyo gibi hisediyorum bu yüzden😕 37+4 bende