Naziminverasi Boymommyy ben içiorum da ekstra bi sıkıntısı mı varmış ki zaten hamilelikte tehlikeli de oksapar la alakasını bilemedim
Milkkk Boymommyy ben kullanıyorum canım. Ama benim ileri düzey bi pıhtılaşmam yok . Bırakamıyorum maalesef ki .
Lavantam20 Naziminverasi sigara kanı koyulastiriyor senin zaten demek ki pıhtılaşma yatkinligin var bir de sigara içersen ilacın etkisini azaltır diye dusunuyor ki haklı da
Naziminverasi Lavantam20 ben de tam tersi sigara koyulaştırıyor ama kan sulandırıcı kullanıyorum zaten diye düşündüm he benim kesimleşmiş bi pıhtılaşma yok önlem amaçlı kullandırıyor dr o yüzden belkide sıkıntı olmadı çok şükür
Boymommyy Milkkk canim en kisa zamanda birak ben iki ayda bir bi kere icince bile vicdan azabi cekiyorum. Insallah cabucak birakirsin canim. Allah bize o gücü versin🙏