Mavi11 ben dinliyorum stetoskopla, bazen ağır işler yapıyorum yoruluyorum tepki vermiyor, hastaneye girmektense kendim dinliyorum. Bazen de kızımla sohbet ederken dinliyorum, hızlanıyor arada kalp atışları. Steteskopu almadım yıllardır vardı evde varken de değerlendirmek istedim