Mdngny Kizlar selam. Bebeğim 1.5 aylık ve ev tipi Anakucaginda saklamadan uyumuyor sizce ne yapmalıyım zararlı mıdır?
Eylulmom_ Mdngny ben sürekli onda uyutuyorum canım sonra uykuya dalınca alıp yatağına yatırıyorum ama uyusa da onda bir sıkıntı olmaz
Eylulmom_ Mdngny sallayarak uyuyor hatta şuan bile onda uyuyor aşısı vardı keyfi bozulmasın huysuzluk yapmasın diye hiç kaldırmadım bile 😅😅
Mdngny Eylulmom_ ayy benimkide öyle ama kucağı ve sallayarak uyuyor😃desteksiz uyutmaya çalıştım bugün ama ya hiç uyumadi yada uyudu hemen uyandı anakucagini nasıl bıraktiririm diye düşünüyorum bende
Eylulmom_ Mdngny içine sıgmayınca mecbur bırakacaklar valla dert etmiyorum ki benim kızım çok inattır yani 😅
Mdngny Eylulmom_ evde rahat oluyor ama bı yere gidince taşıması zor ondan bıraksın istiyorum açıkçası 😃
Eylulmom_ Mdngny valla ben yeni tatilden geldim 3 kişilik aile yiz sorsan arabda nefes alacak zor yer kaldı keyfi yerinde olsunda huysuz olunca çok daha zor heryere taşıyım yoksa gezdigimden tozdugumdan birşey anlamıyorum
Mdngny Eylulmom_ haklısın bende tatile gittim mecbur götürdüm. internette uyku düzeniyle alakalı çok yorum var gözüm korktu açıkçası bakalım nolcak
Eylulmom_ Mdngny hayırlısı be canım biz üstüne çok düşüyoruz bebişlerimizin annemiz bizi tahtaların üzerinde büyütmüş valla
Mdngny Eylulmom_ ay kesinlikle yaa mesela benim bebiş gazlı oluyo bazen diyorum eskiden bebeklerin gazı olmuyo muydu anneler ne bulsa yiyodu bende saldım herşeyi yiyorum artık 😃