Selenlikli bende 10+3 teyim ve ilaç bile etki etmiyor maalesef. Nane çayı biraz rahatlatıyor beni. Maalesef çubuk krakerde çözüm olmadı bana. Doktoruna danışıp prilam içebilirsin. Bazılarında çok fazla etki gösteriyor. Bende bazen iyi ama çoğunda bulantım devam ediyor ama içmesem çok daha fena oluyorum