merveaazz malzeme hazırlamıştım ama doğum sürecinde benim zaten halim yok eşim tamamen bana konsantre olmuş annelerimiz de yapmayı başaramazdı . Bi akrabayı çağırırırz o yapar diye düşünüyodum ama insan kimseyi istemiyo o süreçte. Normalde çok samimi olmasam da eltim de gelmişti, ben doğumhaneye geçtiğimde süslemeyi yapmışlar kaynımla onlar yapmasaydı vazgeçmiştim evde odayı süslerim falan diyodum ama ona da halim kalmazmış sağolsun süslediler foto çekinirken güzel oldu. Yapacak kardeş kuzen falan varsa birkaç balonla süsletebilirsiniz güzel olur moral açısından🥰