kubraktoptas Merhaba, bebegimin lateral ventrikül degeri 9,66 cıktı, bu degere yakın olan, sorun olan veya olmayan var mı?
kubraktoptas Seb merhaba fetal mr cekildik her sey normal, en son 12ye cıkmıstı dusmeye de basladı allaha sukur, hic gonlunuze dert etmeyin o büyüklük bir şey ifade etmiyor tek basına
Ozgee123 kubraktoptas benimde 8 çıktı takip edicez sedi doktor korkuyorum kız benimkisi sizin hangi hafta 9 çıktı hangi hafta 12 ye yüksekdi peki? Bizim 22.haftada 8 çıktı diğer taraf 5 haftaya bakılcak tekrar
kubraktoptas Ozgee123 haftasını tam hatırlamıyorum ancak detaylı ultrasondan sonra yükselerek devam etti 28.haftadan itibaren de düsmeye basladı
Ozgee123 kubraktoptas yaa bide yükselerek devam etti ha korkuyoe insan genede gerçekten öyle mi değilmi diye 24.haftamda bidaha gidicem umarım yükselmeştir
kubraktoptas Ozgee123 ben çok aglayıp cok uzulmustum ama 30. Haftadan sonra bile düşen varmış ve ayrıca ben beyin emarı da cektirdim doktorumun yonlendirmesiyle, sadece bu buyukluk belirleyici degil beyni normalse gerisinin önemi yok