Nuray1ilayda Eylulmom_ selam. Benim üçüncü gebeliğim acaba bu sene kaç TL verirler doğum parası hiç bilgim yok
SenaUmay Eylulmom_ bu doğum parası özelde çalışan için mi yoksa kamuda çalışanda alabiliyor mu bilginiz var mı
Eylulmom_ Nuray1ilayda o zaman sana doğum parası yatmaz canım sadece süt parası 3 . Çocukta da 600 TL oldu diye biliyorum süt parası
Eylulmom_ Kubra-6863 izne ayrıldığın süreç de maaşın yatmıyorsa alıyorsun canım zaten bu doğum parasının mantıgı çalışmadığın günlerin parasını devletin rapor karşılığında sana vermesi normal hastalanıp rapor almış gibi düşün