Öyle birşey yok ben daha geçen hafta yatış yaptım sancılarım var diye refakatçi ostersen gelebilir dedi yanımda doğum yapan kişinin de refakatçisi vardı normal doğumdu kiz o gitti taburcu oldu seseryan dogumlu biri geldi ailesini arayıp refakatçisi kimse gelsin yukarı dediler gebe okuluna gidenlere bileklik verip tek oda ayrıcalıkları oluyomuş sadece ben öyle biliyorum ama her türlü refakatçi aliyolar