Dün post açmıştım özel hastaneye gittim muane etmeden yogun bakımı dolu dediler sonra zeynep k hastanesine gittim direk yatış suni sancı dediler sancım cıktigi için bebek 35 haftalik gözüktüğü için içimden bi ses sakın yatma dedi bugünde özel ayrı bi hastaneye gittim evet 35 haftalık bebeginiz gelişimi geri ama anne de zayıf minyon dedi minyon bebeginiz olcak dedi bebegin suyu vb herşey olmasi gerektiği gibi doktor istersen alalim kilosu 2 bucukla 3 arası dedi ama acil alıncak diye bişey yok 1 gun bile anne karnı ne kadar önemli dedi… kısaca 2 kiloda kalmış bebegin dedikleri 2.750 kiloymuş tek bi doktorla kalmamakla çok iyi ettigimi düşünüyorum yoksa dün boşu boşuna bebegimi kucağıma alıp belkide başka problem yaşayabilirdim ne olursa olsun tek doktorla kalmayın 🥰🌸