minnosanneyim İyi akşamlar kızlar 🥰 Salı gece sancılarım çoğalmıştı gece 12 de yatış yaptık çarşamba 11.45 de kızımı suni sancı ile normal doğumla kucağıma aldım darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 🥰❤️
minnosanneyim Merveclnk kendi sancım o kadar değildi ama suni sancı verilince biraz zorlanmadım değil çünkü kendi sancılarım yetmedi düzenliydi ama az geliyordu suni ile desteklediler 3 saat 45 dk sonunda doğdu meleğim 😊 onun sesini duyunca gerçekten o an her şeyi unutuyorsunuz hepsi birden geçiyor mucizevi bir olay 🙏🏻