Senemssss Ben dün kürtaj oldum. Eve geldim kanamam kesildi. Normalde cogu kadının kanaması devam ediyor diye biliyorum. Doktor bugun reglının ilk gunu olarak say dedı. Kanaması olmayan var mı kürtaj sonrası.
arirangg Senemssss Ben de iki hafta önce kürtaj oldum. 2 gün kanama olmadı ama sonra başladı. Lekelenme şeklinde de devam ediyor. Sizin de başlar muhtemelen