Marygur Aynen içindeki inancı kaybetmediğin sürece Allah o kadar güzel yardım ediyor ki.ben asla normal yapamam diyordum,miyomumun dışında bir de anksiyete hastasıyım,ama doğum yaptığım gün içime Allah öyle bir soğukkanlılık verdi ki,kendim bile kendime şaşırdım.
Laparoskopiyle alabiliyorlarmış canım,büyükse miyom içeride parçalayıp öyle alıyorlarmış.artık herşey kolaylaştı korkacak birşey yok dedi doktorum.
Çok teşekkür ederim ayrıca,Allah herkese kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻❤️